Veiling expositie

'Wild in Beeld'

Klik op jouw favoriete foto om te bieden!

De foto’s van de expositie worden geveild en alle opbrengsten gaan naar de dieren die Stichting Snorhaar opvangt! Zo heb jij een leuke foto voor op de muur en steun je ook nog is het goede doel. Degene met het hoogste bod op 1 juli wint de foto en krijgt deze na afloop van de tentoonstelling thuisgestuurd.

De foto’s zijn afgedrukt op dibond en zijn 60 cm bij 40 cm. Op de achterkant zit een plaat waarmee je de foto kan ophangen aan de muur.
Ze zijn te bewonderen in de expositieruimte van Stichting Snorhaar: gageldijk 3 in tuincentrum Steck.

Schenken met belastingvoordeel!

Stichting Snorhaar heeft een ANBI status! Dat is fijn want daardoor hoeven wij geen belasting te betalen over de gift en kan jij met jouw donatie extra geld terugvragen van de belastingdienst. Wie houdt er niet van een belastingvoordeel?! Donateurs van Stichting Snorhaar mogen hun giften aftrekken van de de inkomsten- of vennootschapsbelasting.

Zorg voor de Utrechtse natuur

Samen zorgen we voor een gezonde en sterke biodiversiteit in Utrecht. Door dieren de juiste zorg te bieden geeft Stichting Snorhaar hen de kans om te herstellen en weer terug te keren naar de natuur.

Met jouw bijdrage vergroot je de kans dat je op een mooie natuurwandeling jouw favoriete dieren kan zien, nu en in de toekomst!

Waar wordt je geld aan besteed?