Word ook

Vrienden van Stichting Snorhaar in 2023
hedgehog, animal, hoglet-1759027.jpg

3 Euro per maand

Met jouw 3 Euro per maand kunnen we onze dieren de juiste verzorging geven, goed voer en warmte zodat ze goed kunnen herstellen.

6 Euro per maand

Met jouw 6 Euro per maand kunnen we naast de zorg extra aandacht geven aan de dieren met verrijkking, medicatie en voldoende ruimte om beter te worden.

squirrel, rodent, tree-5550024.jpg

12 Euro per maand

Met jouw 12 Euro kunnen we de beste zorg bieden en aandacht geven aan educatie zodat de dieren nu goed verzorgd worden, maar ook in de toekomst.

brown hare, hare, wild-7326689.jpg

Eenmalig steunen

Door ons eenmalig te steunen geef je de dieren dat steuntje in de rug dat ze nodig hebben om weer gezond te worden. En jij zit nergens aan vast!

squirrel, young animal, feeding-6090574.jpg

Grote vrienden

Wil je Stichting Snorhaar helpen met een grotere donatie of sponsoring? Daar willen we graag wat extra's tegenover zetten. Een leuke attentie, benoeming op onze socials of nieuwsbrieven en natuurlijk een kijkje achter de schermen! Er is van alles mogelijk en we denken graag mee!

Zorg voor de Utrechtse natuur

Samen zorgen we voor een gezonde en sterke biodiversiteit in Utrecht. Door dieren de juiste zorg te bieden geeft Stichting Snorhaar hen de kans om te herstellen en weer terug te keren naar de natuur.

Met jouw bijdrage vergroot je de kans dat je op een mooie natuurwandeling jouw favoriete dieren kan zien, nu en in de toekomst!

Waar wordt je geld aan besteed?

Schenken met belastingvoordeel!

Stichting Snorhaar heeft een ANBI status! Dat is fijn want daardoor hoeven wij geen belasting te betalen over de gift en kan jij met jouw donatie extra geld terugvragen van de belastingdienst. Wie houdt er niet van een belastingvoordeel?! Donateurs van Stichting Snorhaar mogen hun giften aftrekken van de de inkomsten- of vennootschapsbelasting.