Vragenlijst tuinenproject

Eigenschappen tuin

Door een aantal eigenschappen van je tuin door te geven kunnen wij kijken of jouw tuin geschikt is!

Bijdrage

Om alle kosten te dekken van dit project vragen we een bijdrage voor Stichting Snorhaar.

Zorg en Welzijn

De egel heeft voedsel en water nodig en moet zoveel mogelijk met rust gelaten worden. Het is belangrijk om goed te kunnen overleven in de natuur.

Foto's

Stuur hier 3 tot 5 foto's van je tuin zodat we vooraf al een check kunnen doen. Laat op de foto zien hoe je tuin ommuurd is, of je er groen in hebt staan en waar je eventueel het egelhuis wilt plaatsen.

Gegevens

Laat je gegevens hier achter. We proberen binnen een week contact met je op te nemen, maar door de feestdagen kan het wat langer duren!

• Eigenschappen tuin
  • Bijdrage Stichting Snorhaar.
  • Zorg en Welzijn
  • Foto's
  • Gegevens

Gesloten/open tuin

Ik heb een open/gesloten tuin.

Groen/betegeld

Mijn tuin is:

Obstakels

Ik heb in mijn tuin een ingegraven trampoline, vijver of gaaswerk/schutting met gaten van groter dan 2 cm.

Hond

Heb je een hond?

Check

Ik vind het goed dat een vrijwilliger van Stichting Snorhaar vooraf mijn tuin komt controleren op geschiktheid.

Donateur

Ik ben bereid donateur te worden voor tenminste 3 euro per maand van Stichting Snorhaar.

Huisje

Ik heb een voerplek en een slaaphuis voor de egel of ben bereid er een aan te schaffen van de opvang voor 30 euro extra.

Water en Voer

Ik kan tenminste 1 keer per dag vers water en kattenbrokjes aanbieden.

Vervoer en uitzet

Ik ben bereid om te overleggen als ik denk dat het niet goed gaat met de egel en hem zelf terug te brengen naar de opvang (in Zoetermeer) of dat aan Stichting Snorhaar te vragen.

Ik beloof de egel uit te zetten in het wild als Stichting Snorhaar dat aangeeft.

Rust en verantwoordelijkheid

Ik beloof de egel zo veel mogelijk met rust te laten, het hok dicht te laten en niet de egel te aan te raken.

Ik ga er mee akkoord dat de egel onder de verantwoordelijkheid valt van Stichting Snorhaar en te allen tijden opgehaald kan worden als Stichting Snorhaar denkt dat dat nodig is.

fotos

Foto's Tuin