Help mee!

Doneer

Voor het oprichten van een stichting die dieren goed kan verzorgen en ook zekerheid kan bieden voor verschillende jaren is een stevige financiele basis nodig. Als stichting zijn we afhankelijk van fondsen en donaties! Klik op onderstaande button om te zien wat we met de donaties doen!

hedgehog, cub, wildlife-5148711.jpg

Locatie

We hebben een mooie plek gevonden! We mogen bij Tuincentrum Steck onze faciliteiten opzetten! Een mooie kans omdat we hier de rust hebben om de dieren goed te kunnen verzorgen en de kans om in contact te komen met het winkelende publiek. Hierdoor hebben we een enorm bereik waardoor we een grote groep mensen kunnen informeren over hoe we samen het beste voor de dieren in Utrecht kunnen zorgen!

Vrijwilligers

Voor Stichting Snorhaar zijn vrijwilligers nodig, veel vrijwilligers! De dieren moeten verzorgd en gevoerd worden en moeten uiteraard aandacht krijgen. Daar hoort dan ook bij dat hokken schoongemaakt moeten worden en dat betekent soms flink wat poetsen! Ook voor administratieve en andere taken hebben we vrijwilligers nodig. Kijk op onze vrijwilligerspagina naar wie we op dit moment op zoek zijn! Zijn er andere dingen waar jij goed in bent en waar je bij zou willen helpen? Neem contact op met vrijwilliger@stichtingsnorhaar.nl

hedgehog, animal, hoglet-1759027.jpg