Fotowedstrijd

"Wild in Beeld"

De inschrijving is gesloten. Je kan geen foto's meer inzenden!
Je bent uiteraard welkom om de foto's te komen bekijken als onze expositie klaar is

Wild in Beeld

Wild in Beeld is een fotowedstrijd over wilde zoogdieren. Met de foto’s kunnen we een breed publiek laten zien hoe mooi de zoogdieren zijn die in onze omgeving leven. Dieren die er altijd zijn, maar die je niet zo vaak ziet!

In deze fotowedstrijd kunnen fotografen hun mooiste foto’s van  wilde zoogdieren in Nederland opsturen. Van alle inzendingen worden 10 foto’s in de categorie volwassenen en 10 foto’s in de categorie jeugd uitgekozen. Deze foto’s worden afgedrukt op dibond formaat 60×80 en voor 10 weken tentoon gesteld in onze expositieruimte.

Jij kan met je foto en een stukje tekst jouw verhaal vertellen over de speciale ontmoeting tussen jou en het dier. Zo delen we kennis waardoor mensen beter voor de natuur kunnen zorgen.

Lees het reglement en meld je aan via onderstaand formulier! Meedoen is gratis!

Prijzen

Met jouw inzending steun je het werk van Stichting Snorhaar en draag je bij aan een beter dierenwelzijn!

Uit de inzendingen worden in elke categorie (jeugd en volwassen) de 10 beste foto’s uitgekozen en die worden tentoon gesteld in onze expositieruimte. Bij de geëxposeerde foto’s wordt de naam en verhaal van de fotograaf vermeld.

Door onze locatie bij Tuincentrum Steck verwachten we tussen de 5000 en 7000 bezoekers waardoor je mooie exposure krijgt.

Daarnaast zijn er in elke categorie de volgende prijzen te winnen:

1ste plaats:  Fotoworkshop Siberische Grondeekhoorn + Foto winkel waardebon van 75 euro
2de plaats: Steck waardebon van 100 euro
3de plaats: 2 toegangskaarten voor Naturalis Leiden