Steck & Snorhaar

Steck en Snorhaar

Wat leuk dat je komt schaatsen bij Steck en dat je Stichting Snorhaar een beetje wilt helpen! Je kan via deze website een eenmalige donatie doen of een vriend worden van Stichting Snorhaar met een maandelijks bedrag.

Met dit geld kunnen wij de wilde dieren in en om Utrecht helpen die ziek, gewond en verweesd zijn. Vanaf volgend jaar openen wij onze deuren voor de dieren bij Steck! Dus dan kan je ook nog eens op bezoek komen! Leuk toch!!

Per maand: € -

Met het versturen van dit formulier machtig je Stichting Snorhaar en je bank om doorlopende incasso-opdrachten uit te voeren, tot wederopzegging.

Zorg voor de Utrechtse natuur

Samen zorgen we voor een gezonde en sterke biodiversiteit in Utrecht. Door dieren de juiste zorg te bieden geeft Stichting Snorhaar hen de kans om te herstellen en weer terug te keren naar de natuur.

Met jouw bijdrage vergroot je de kans dat je op een mooie natuurwandeling jouw favoriete dieren kan zien, nu en in de toekomst!

Waar wordt je geld aan besteed?

Schenken met belastingvoordeel!

Stichting Snorhaar heeft een ANBI status! Dat is fijn want daardoor hoeven wij geen belasting te betalen over de gift en kan jij met jouw donatie extra geld terugvragen van de belastingdienst. Wie houdt er niet van een belastingvoordeel?! Donateurs van Stichting Snorhaar mogen hun giften aftrekken van de de inkomsten- of vennootschapsbelasting.