Word ook

vriend van Stichting Snorhaar

Met grote vrienden Verrichten we grote daden!

Vanaf een donatie van 250 Euro word jij grote vriend van Stichting Snorhaar. Een super mooie donatie waar wij onze dieren echt mee verder kunnen helpen. Zo hebben we geld voor medicatie, professionele zorg en voer. Daarnaast kunnen we met dit geld ook educatieve programma's ontwikkelen zodat we toekomstige generaties kunnen onderwijzen hoe je goed zorgt voor de natuur. En we kunnen wat extra aandacht besteden aan onze hard werkende vrijwilligers die ook wel eens in het zonnetje gezet mogen worden.

Wij betrekken onze grote vrienden graag bij onze organisatie. Je krijgt een uitnodiging om een keer een prive rondleiding te krijgen, alleen, of met de hele familie/vrienden (tot 6 personen). Je hebt toegang tot extra informatie en filmpjes over wat er in de opvang gebeurt en natuurlijk krijg je ook de nieuwsbrief, een mooie set kaarten en een afdruk van een van de zelfgeschilderde dieren op canvas.

Zorg voor de Utrechtse natuur

Samen zorgen we voor een gezonde en sterke biodiversiteit in Utrecht. Door dieren de juiste zorg te bieden geeft Stichting Snorhaar hen de kans om te herstellen en weer terug te keren naar de natuur.

Met jouw bijdrage vergroot je de kans dat je op een mooie natuurwandeling jouw favoriete dieren kan zien, nu en in de toekomst!

Waar wordt je geld aan besteed?

Schenken met belastingvoordeel!

Stichting Snorhaar heeft een ANBI status! Dat is fijn want daardoor hoeven wij geen belasting te betalen over de gift en kan jij met jouw donatie extra geld terugvragen van de belastingdienst. Wie houdt er niet van een belastingvoordeel?! Donateurs van Stichting Snorhaar mogen hun giften aftrekken van de de inkomsten- of vennootschapsbelasting.